Tuesday, September 02, 2014

Bekepit

Aku balik umah mak kedua aku tido sana 2 malam.
Aku tinggal kekanak bersama seorang dewasa dgn harapan umah tak banjir atau terbakar la.
Aku balik je semlm dok keje bekepit nak meriba menggesel bagai (kekanak la ok. yg dewasa tu tak sempat jumpa lagi keje mencari rezeki supaya aku buleh membeli2)
Semalam aku tido siang, kedua2 kekanak pon tido bekepit.
So aku mcm ah sudah malam ni mesti main mcm kene rasuk syaiton ni. Tunggang langgang la umah.
Tapi malam semalam kedua2 kekanak tido bekepit jugak dengan mummy dia ni haih.
Neli ok lagi setakat panjat atas badan cium2 pipi aku (aku cuba abaikan fakta kalo seblom ni dia ade cium ke jilat muntut dia), Leni tayah cite la kene rasukan apetah senang citer semlm aku tido kenyang makan bulu dia.

Si Neli mmg keje nak meriba
Si Leni sibuk tengok FMA dengan aku.
Saat indah dan aman damai ni seketika je ha.

Tengok la skang.
Tayah susah2 nak beli furniture kalo ada 2 ekor monyet camni.

ok la. jap lagi nak bawak monyet kecik pi vet.
bye

No comments: