Saturday, January 02, 2010

muvi yg mcm hundek: Transformers: Revenge of the Fallen

lambat 6 bulan aku ni
tapi aku tak nyesal tgk lambat pon
sebab bagi aku citer ni mcm cilake sgt crap dan sgt tak besh



meh aku nak kutuk abis-abisan

hek ele
dah la poyo
pastu mcm citer dia no point lah nak buat sequel
apsal tunggu 2 tahun baru nak mula sumer balek?
citer tah pape
pastu Megatron dah tak scary
mcm jadik hanjeng The Fallen yg mcm taik
tak menakotkan langsung
pastu Autobots baru sumer mcm bangsat
Bumblebee pon dah tak kiyut
and Optimus Prime absent in half of the movie
Ironhide pon dah tak cool
Starscream pon dah tak besh
yg robot gedabak baru tu Devastator tak menakotkan langsung
yg Twins ngan Wheelie tu mcm maha annoying
lawak la kunun
aku rasa nak sepak laju2 je
Pretender tu pompuan?
apsal nak kene menyamar sambil mengurat plak
Decepticons is fucking better than that
depa buat robot2 ni jadi one fucking joke

nak banding ngan no 1 nye
no 1 nye classic lah
mcm one of the greatest movie EVER
ni mcm sampah sarap
satu pathetic excuse nak buat sequel

aku leh tengok sambl buat mende lain
berbanding ngan no 1 nye, aku tak berkelip mata takot terlepas scene2 yg besh

aku rasa mcm nyesalnye tengokkkk walopun donlod pree kan
ish rasa tak besh
nak kene tengok yg no 1 nye 2-3 kali na kasik hilang rasa tak besh ni

one of the worse movie ever
ah membazir 2 1/2 jam hidop aku
rasa nak ketok pala sendrik

slamat muvi ni dalam tong sampah aku
seb baik aku tak donlod BluRay nye
argg nyesallll tension

nak banding citer ni ngan Avatar?
hoh
jauh mcm planet zaragus ngan bumi!

2 comments:

Hilmi Khairi said...

nanti ada sekuel avatar..
siap sedia la untuk ada perasaan yang sama..

hehe

SN said...

kan aku dah ckap kat ko ari tu..tak rugi pun ko tengok lambat citer nih