Saturday, January 16, 2010

boring

kul 11.30 pagi, Sabtu 16 Januari
apa yg aku dah buat so far

5.45 pagi - bangun
5.45-6.15 pagi - bertafakur atas katil
6.15 pagi - solat
6.30 - 7.30 pagi - bertafakur atas katil
7.30 pagi - fon berbunyik.. pika pi pika chuu
8.00 pagi - bukak seblah mata, tengok fon.. ala tangguh lagi ke kelas driving aku
8.00 - 9.00 pagi - bertafakur atas katil
9.00 pagi - bangun, mandi, blabla
9.30 pagi - kompol baju2 yg hendak dibasuh; baju keje, baju biasa, cadar, slimut etc, usung ke bawah dan dapat lah dialog seperti berikut:

abah: baju dari zaman bila hang baru nak basuh yg belambak2 tu?
aku: zaman batu paleolitik
abah: ?? (dia tak paham lawak kot)

tgk atas tangga.. whee.. perfume dah sampaii..



9.45 - 10.00 pagi - cuci bilik air
10.00 pagi - mesej gepren tanya pasai perfume, mula berkebon, mafia, bagi makan hewan ternakan, bekerja di pejabat, terai godek forum lagi
10.45 pagi - boring, fedap, givap, turun bawah cari kuceng, kuceng tade
11.00 pagi - bergolek atas katil sambil memikirkan apa aku harus buat harini
11.15 pagi - turun bawah cari makan, abah dok membebel2 pokpekpokpek, naik ke atas balik
11.20 pagi - bergolek2 atas katil sambil berpikir
11.30 - bukak2 fesbuk, taip mende alah neh

dan sampai le skang.
seterusnye aku tak tahu apa yg harus aku buat untuk mengisi hari Sabtu ini.
tapi yg pentingnye kene makan nasik dulu baru leh berpikir dengan waras.

skian dan slamat berwiken.


post signature

No comments: