Monday, December 07, 2009

monyet



aku baru tengok citer lama neh
ekceli aku dah tengok bits and pieces kat astro
tapi mcm haritu tengok separuh
lepastu tayang hari len aku tengok suku lak
pastu tayang lak lapan bulan kemudian aku tengok separuh lagi
tah ape dtg meroyan sangap2 aku kat umah ni nak layan citer ni
aku tak bwk balek hdd aku, cek2 tengok lappy cikmang aku ade ni, tah bile masa aku donlod tah
so layan je la

ekceli aku dibesarkan ngan versi lama Charleston Heston tu
aku tak igt sgt, tapi aku ingat part monyet dan beruk leh bercakap secara berjemaah
aku pon tatau apsal versi ni aku tak layan kat bilek_gelap
taim tu aku tgh rajin stadi kot

aku tak igt sgt versi lama, so aku taleh nak bandingkan lah
yg versi baru ni aku rasa okay lah citer dia
tader la dark atau colorful mcm typical citer2 Tim Burton
hero dia pon bagi aku biasa2 je
heroin dia pon biasa2 je
Estella Warren tu mcm penempel je tade function pon
better create romance antara Ari ngan Leo dari Daena ngan Leo
baru lah perchentaan terhalang dan Leo officially a zoophilia.. wahahaha

yg fascinatingnye, depa buat watak2 beruk monyet siamang ungka betul2 mcm real
siap ade sound efek lagi tu
walopun depa heavy on the prosthetic make-up, tapi nampak depa nye emotion tu
cuma paling klaka depa buat watak Ari (Helena Bonham Carter) tu mcm spesis monyet cimpanzi yg lawa..
siap pakai lipstik dan ada pesen rambut Victoria Beckham wakakakaka
kira kalo dalam spesis manusia, Ari ni mcm Drew Barrymore di kalangan monyet la kot
kata Megan Fox kang melampau


dan adekah aku one sick bitch kalo aku kata General Thade (Tim Roth) tu mcm macho giler?
wahahahaha
tak la
ekspressi muka dia yg jahat dendam durjana giler tu mcm macho syial
cuma ending dia je tak besh

ending citer ni mmg tak besh pon
tah pape

ni antara citer Tim Burton yg bukan feveret aku, selain dari Sweeney Todd.

post signature

No comments: