Thursday, October 16, 2008

berangan je neh

aku nak beli kete

ye lah
aku tau ade yg tgh gelakkan aku di luar sana
aku tau merempit je
kete tak reti bawak
ye lah
gelakkan la aku

aku last dalam femili aku yg akan ada lesen
(wtf? tade lesen lagi?)
aku takot bawak kete sebenarnye
sebab byk kali eksiden
seb baik aku tak cedera parah
slalunye taim eksiden tu aku KEBETULAN pakai seatbelt atau dok blakang
yg teruk slalu kete atau/dan drebar la
kene rodok ngan lori la, langgar divider la, masuk longkang la, kene rodok ngan moto pun ade
aku slalu cedera di jantung la

so dlm situasi desperado aku skang, aku berangan nak beli kete untuk panjangkan kaki aku
maybe viva kot
tapi mcm mahal ler aku rasa
aku berkenan savvy ekceli, no matter what they say
saga baru pun murah
setakat untuk dp sikit2 tu aku ada, tapi tak byk la duit
dan aku takleh simpan duit lama
tu mcm kene cepat2
silap2 aku dapat kete dulu baru dapat lesen


viva merah atau biru lawa


savvy hitam mcm knight rider kontot
saga tatau lah

gile kentang
mau kene bayar 9 tahun ni
kete dah mcm tongkang pecah pun kang tak abis bayar lagi

aku target at least dapat sejibik seblom tgh tahun depan
fuh fuh aminn doa

No comments: