Tuesday, October 14, 2008

aku mauu

yg MAYBE aku akan beli dalam masa terdekat
MAYBE je
kemungkinan kebarangkalian tu ade
tapi tak semestinye kikiki

Miss Sixty Rock Muse


aku mula2 aku pakai vial tu mcm tak besh bau dia
mcm keras sket la
aku pakai lama2 rasa serasi plak
pekejadah base note dia mcm besh
mmg wangi dan melekat la
pakai hari ni, esok mcm bau lagi kat kulit

aku dapat offer dari 2 orang jual mende alah neh
satu ori reject RM170
satu ori tester RM140
yg tester tu kalo COD ada diskaun RM10 lagik
beshnyee
aku prefer tester nye versi sebab bau lagi kuat dan tahan lama wo
aku tatau rege kat kaunter sebab aku masuk kedai Miss Sixty kat KLCC tu byk kali dah tapi mcm perghak takot nak tanya
maklum lah aku orang kampung kan, tak reti la mende2 ni

Second phone hihi
aku cari yg bawah RM500 nye
nokia pun ok, SE pun ok gak
kene ada bluetooth ngan internal memory dalam 10mb lah

aku sevey yg ni
Nokia 5300
RM450 dapat dah skang


Nokia 3210 Classic
ni spec lagi besh
rege sama mcm kat atas nun


err PSP?


hui hui
lama dah ekceli aku nak
sejak adik aku kasik aku pegang2
tapi adik aku nye dah tader dia dah juai
tapi besh gak kalo ade
aku ni gile game jugak
dalam fon aku je dah beratus2 game ade
bayangkan kalo ada mende alah ni
aku mcm tak sedar diri jugak la kot

kalo sekenhen slim buleh dalam dalam > RM500 basic pakej la
tu yg modded nye
kalo full pakej, sekenhen dapat dalam 700 lebeh kot skali ngan 4gb
gyler kan
aku nak kaler deep red tapi limited edition la plak, sure mahai dan tader sekenhen
so aku nak kaler white
pink pun besh gak
tapi pink dia lembut la
kalo ade gothic pink lagi aku sker

tu jer lah
kalo ikut list mmg banyak lah sampai abad depan pon tak abis ni hihi

No comments: