Friday, August 15, 2008

Watak apa yang ko naik main dalam movie?

aku berkenan ngan topik ni sebab buat aku berangan rindu

masa aku gila X-Men, aku siap buat profail lagi aku nak jadi ape ngan ada koser apa
aku mcm nak jadi budak pompuan mcm dalam katun X-Men Evolution yg mcm Boom Boom tu (sape tak tengok sila abaikan)
antara jahat ngan baik, macam watak grey la
dia stay ngan Professor X sebab convenience (dok umah pree, makan pree) tapi dia jenis rebelious sket tapi tak jahat la
eceh giler imaginasi tinggi
tapi last2 dia mcm rogue la (bukan Rogue tu), mcm dia takde geng la dok tengah2, cuma kalo geng X-Men mintak tolong dia tolong la
hnss
koser dia, aku nak koser invisible dengan speed ngan agility
tapi yg mende alah kuar2 kat tangan tu besh gak
tapi pk balik, jadik inbisibel pon besh
kalo ada recontructive power mcm Wolverine tu pon besh gak, mcm close to immortality la
ish besh laa

pastu dulu masa pree taim aku sgt banyak, aku ada main RPG (role play) Harry Potter nye
siap watak aku reka ni dah sampai tahap dah grad Hogwarts dah
masa buku 7 kuar tahun lepas tu aku main setakat post-Voldermort dah
pastu aku stop sebab takde masa
sian kan

watak aku reka ni bagi aku bukan macam Mary-Jane la (Mary Jane tu watak terlalu perfect, atau imperfectly perfect)
harap2 la tak kot sebab aku terr-buat dia sampai perfectly lawa plak
tapi senang citer, kalo aku berlakon HP aku nak jadi dia la
tapi aku tak cukup lawa la
ala buleh je mekap kan

besh nye

No comments: