Tuesday, May 20, 2008

Euro 2008

wohh
lagi 18 hari

aku dah jarang tengok bola ekceli
sejak MU main macam bastard
tapi ni lah championship yang aku tunggu2

pasukan pilihan aku?
sori la aku dulu sampai skang aku sapot Germany (bukan sebab Michael Ballack ye)
team ni Group B sekali ngan Poland, Croatia ngan Austria
bukan pasukan pilihan
tapi Germany agak inconsistent lately dengan pemain pelapis pun tah pape
aku bukan fans deutsche fuballbundesliga, so aku tatau sgt

Portugal ngan Czech Rep dalam Group A
Portugal ni oh-kay la kot
well we'll see

paling menarek Group C
giler babih Belanda, France, Italy ngan Romania skali zass
wohh kene tengok nehhh

Group D tak menarek minat aku

gilenye
aku ade sebulan lagu seblom masuk skolah balek
aku akan sia2 kan masa tidoran aku ngan layan bola
tak saba nyeeeeeee

No comments: