Friday, April 11, 2008

Suatu seksaan abadi

bagi korang yang dah abis blaja neh, korang tingat tak zaman masa final year, zaman sengsara buat tesis dulu?
jadik tau je la kan torture dia camne kan

dari prep sampai ke at least prototaip kan
ok korang cuba bayangkan pulak nak buat bende2 alah ni dalam tempoh 3 bulan
dengan korang tatau pape
mcm satu mimpi ngeri kan?

ni la aku tgh hadapi skang
tingat zaman seksaan masa buat tesis dulu
kene rejek satu chapter buat la balik
rejek buat balik sampai perfect
seb baik la supervisor aku sayang kat aku
walopun tesis aku kira tahap sampah le, tapi aku tetap dapat A tolak hns hns
tapi masa tu final sem, subjek amek tinggal 2-3 je
kira mampu la jugak klu tak tido 3-4 malam buat bende alah neh

skang terlebeh seksa sebab aku dah tak mampu nak berjaga 3-4 malam
hari ni satu hari aku sacrifice taim keje aku untuk abiskan final projek yg kene submit kul 5.30 petang tadik
keje belambak wo, deadline banyak hari ni (hari ni kan jumaat)
tapi kene jugak buat klu tak putus kawan la ngan group members aku

lepas print page terakhir, pastu susun leklok dan kasik kat kawan aku, aku rasa mcm oh satu liberation gileeee
tunggu presentation pulak la minggu depan
ah tu aku tak takot
depa tanya lebeh2 aku sepak je

mcm satu beban terlepas rasa ringan badan aku
tunggu mimpi ngeri final exam plak

aku tak saba nak cuti semmmmm
buleh la aku poye2 balek huhu

No comments: