Wednesday, January 16, 2008

kesebokan

tak sangka ada jugak beberapa umat internet yg konsen ngan aku yg kunun menghilang dari dunia saiber buat beberapa hari ni
kembangg muntut haku

ekceli dah bermula zaman bizi
kerjaya aku naik satu step lagi walaupun tangga tu masih goyang2, tapi ok ler walaupun susah payah nak memanjat tu ade lagi

setiap ari aku akan sampai umah antara kul 9-11 mlm
aku gi skolah 3 kali seminggu, selang2, kelas 6-9 mlm
opis hour ended 5.30 petang
selalunye klu opis aku tu, 50% of the time ler buleh balik on-time, tu pun bulan pose
klu tak kene stay extra setengah jam ke at least nak clear tray (sape kata keje gomen rilek, meh aku debik sejibik)
seb baik aku tak menapak gi skolah ye
sabtu aku dtg keje walaupun org len tak keje
ahad aku membute sampai zohor
masa terasa sgt pendek, 24 jam tu mcm sepatutnye jadi la lapan puluh jam kee
byk bende yg kunun aku nak buat masa cuti sem aritu tak sempat buat
jgn lupa, aku bukan buleh memandu atau ada basikal sendrik

mmg agak mencabar le jugak

tak kesah la ekceli
asalkan buleh xs internet
aku akan jadi resakse lazarus klu tader internet

No comments: