Thursday, November 29, 2007

air tadak

kat blok aku skang ade apa tah depa buat renovation kat tingkat atas-atas
so slalu depa totop paip air, pastu toilet kat blok aku mmg slalu la tader la air
kene la menapak di blok lain klu nak membuang
bilik aku kat tingkat 2, blok D

ingat tak aku penah citer yg dorg slalu terserempak ngan cik kuntilanak dekat building aku?
dan kesah ngeri aku ekspiriyen seblom pose ari tu?
cik kunti mmg slalu bergayut kat blakang building tu sebab ada bukit2 ngan hutan2 blakang tu
mmg tempat dia berehat2 lah
pastu kat blakang ujung pun ada la bilik2 fail, ngan bilik stor
situ mmg slalu la akak2 ngan makcik cleaner nampak mende pelek2 walaupun di kala tengahhari bute
tapi dorg nampak kat tingkat 3 (bilik aku tingkat 2), kat blok C (aku kat blok D)

ni kesah tader air sebenarnya neh
ari tu aku nak la terkencing sgt kan
pastu aku menapak la gi toilet blok B, tgk2 ramai la plak umat tgh menunggu giliran
aku dah tak tahan, aku gi la toilet blok seblah (blok C yg misteri itew)
toilet tu kosong ngan cubicle ujung tu bertotop
ah aku pk gi mampos ah, aku nak kenceng
klu kene kaco aku taim kecemasan camni kuntilanak je jenglot ke mmg aku otometik jadik polis angkasan gaban ah masa tu
lepas tu abis tu, aku kuar la, mcm tengok bilik seblah2, toilet laki, bilik stor mcm len mcm je sepi dia
aku ingat ah kes akak cleaner nampak kuntilanak betul2 tingkat atas tempat aku berdiri tu, ah bulu romaku meremang dan apa lagi, aku laaariiiiii.. aaaaaaaaaa waaaa

tapi kdg2 aku tgk toilet blok B penuh, aku gi jugak toilet misteri itew
ye la emergency la, klu tahan jadik penyakit plakk
mmg siyers tader org
tapi bercuci la at least ada cleaner yg jaga

ah camni la diagram bagi org yg tak paham hihi


ni toilet blok B


ni ah permandangan luar dan dalam toilet sunyi tu

No comments: