Thursday, October 25, 2007

rapidshare

owh
terabai blog ni ya ampunn
aku pun tatau nak taip apa

anyway pada sape yg dah tau abaikan
pada sapa yg blom tau aku nak bagitau hihi
aku register untuk rapidshare premium akaun, untuk sebulan je aa
aku dah lama berangan nak register tapi mahai siot


sebulan punye akaun dalam RM35++
aku tertarik dengan unlimited donlod punye features tu
pastu banyak sangat ah citer2 tv yg lama2 sumer pakai rapidshare, lagi-lagi yang DVDRip punye
dulu dalam tahun lepas, aku berjaya gak bypass rapidshare punye taim limit tu pakai software rapget
aku kopipes jer sumer link pastu kalau lucky, buleh ler dapat 2-3 donlod serentak, klu tak pon, satu pon ok, sebab dia auto masukkan password ngan bypass time-limit tu
masa tu aku donlod giler2 gak aa
tambah lagi taim tu torrent pun agak laju
masa tu la yg aku berjaya donlod complete series The X-Files ngan CSI tu
pastu lepas aku jual pc, aku stop kejap, byk donlod guna pc opis jer
skang bila dah ada lappie ni dah laju balek
cuma rapget dah tak buleh pakai dah, rapidshare buat camner tah dengki khianat tak kasik orang donlod

bila dah ada kesempatan ni, aku pun menjadi sgt tamak haloba
dalam tempoh berapa hari, aku berjaya abiskan Lost, Desperate Housewives, Tru Calling (yg aku donlod sejak awal tahun ni tak penah abis2), Angel, skang continue ngan Ugly Betty ngan The 4400
cuma aku baru tau rapidshare ni pun ade limit gak


punye la macam cibai
skang sumer donlod aku terbantut kene pause
aku kene tunggu esok baru sambung


orang len suka shopping (aku pun sker gakk), suka membaca atau mengumpul setem atau bermain badminton
aku suka donlod citer pastu maraton sambil makan snek atau baring2
pastu ade member yg biol sket yg ape fetish tah suka beli hedfon kat orang belikan aku hedfon yang sangat besh bewayar panjang
aku totop tlinga sambil baring2 waaaa nikmatnyeee
tader ah bunyik bising sore pompuan kap lam ya nga gile blakang umah tu mengganggu pendengaran aku
tu salah satu aktiviti masa lapang yg buleh membuat aku mengembara ke alam lain yg kurang memeningkan pala hotak

No comments: