Monday, September 10, 2007

pakwe hensem

hari ni aku nak citer pasal pakwe hensem
bukan pakwe hensem yg aku sekodeng amek gamba curik
tapi pakwe hensem hero citer tv

hari tu aku busan
pastu aku surf surf la internet
pastu aku tingat citer Die Hard 4 tu
aku rasa mcm orang jahat dia hensem
pastu aku google la
pastu kuar gamba ni


aku mcm waaahhhhhhhhhh
aku bukan terguda dengan misai datuk K dia tu
goatee takpe, misai takmo lah
cuma gamba ni mengenangkan aku ngan Val Kilmer dalam citer Tombstone sebagai Doc Holliday
citer ni kuar taim aku form 5
masa tu aku tersangat obsess ngan citer ni dan watak yg Val Kilmer main tu
sebab he was really really really gooooddd - Oscar-worthy
takyah citer la, up until now baper juta kali dah aku khatam citer tu
masa tu Val Kilmer blom menjadi pojaan ramai lagi
aku ngan adik aku mmg usha dia sejak dia berlakon dalam Top Gun
lepas je dia glamer citer Batman, kitorg mcm fedap gile ah.. over-exposed
skang dia dah tak hensem sebab dah tua dan gumok haha


pastu aku discover mamat neh
nama dia Timothy Olyphant
last name dia mcm gajah
elok la
aku saiz mak gajah
dalam Die Hard hensemmm
tapi gamba tu laaagi hensem
ape lagi, aku stalk la
stalk stalk stalk
aku jumpe gamba dia sumer hensem haha
owhh apsal laaa aku tak tengok Deadwood masa tunjuk kat HBO tuu
skang ni baru menggeletat nak donlod
semata2 mamat neh haha

skang aku tgh donlod Catch & Release, citer Jennifer Garner, di mana mamat ni berlakon
haha tak besh pun takpe ah, nak menjamu mata sementara masa maseh adee


ari tu aku donlod Deadwood, pilot episode
mcm agak byk mencarut
tapi aku tak kuciwa sebab dia ni mmg hensem
haha senang citer, aku tengok pilot 2 kali semata2 mamat neh haha
owh bile aku tengok, mesti aku senyum sensorang hohoho!!
pastu skang aku donlod jer lah lagi
citer dia intense sket tapi takpe lah
owh tu aku ribiu kemudian ah

bak kata palsampah rekaan sukatik pala hotak aku sendrik:
"It's easier to fall in love with someone who's not real."

hoho
tader saper layan Deadwood kee?

btw, ni gamba muke dia bugel
lazat kan?

No comments: