Tuesday, April 03, 2007

tamat lah alkesah abg_butak

.. for now

Season 2 yg buleh dikatakan biasa jer
it has its moments
tapi agaknya expectation aku tinggi, bila most of the episodes mcm meleret2 dan terlalu kosentret dengan watak-watak yg tak penting, mcm huahh.. busann

masa Season 1, aku jatuh chenta giler giler ngan abg_butak
tapi tetiba jer satu episod flashback yg dia pakai suit tu aku mcm rasa erkk.. taknak ah
anyway, Season 1 is superb! besh giler babih terbang, saspen-tot mcm syial, unpredictable unexpected sedeh giler sewel jiwa kaco suntut pekejadah superlative yg aku kene taip kat sini
aku jadik addicted.
season finale buat aku tergoleng2 kesaspenan
so aku sangat lah menunggu saat tiba Season 2

unlike Season 1 yg aku tak saba2 setiap kali nak abis donlod, dan setiap episod aku buleh tgk sampai 2-3 kali, Season 2 aku siap buleh lepak2 lagi
masa memula jer tu sejam lepas dia kuar jer, aku beriye donlod
tapi lama-lama, selang 2-3 hari baru donlod, pastu seminggu
pastu aku donlod jugak, tapi tak tengok2
aku stop dekat episod 14, pasal tu bebaru ni aku maraton ep 15-21 sampai naik joleng mata aku

ah takyah citer panjang2
abg_butak masuk jel balik.. haiyaaa
bile nak abis neh?
Season 3 maybe aku donlod jugak sebab ikut org len donlod tapi dah takder rasa excited dah
who knows? next fall ada siri tv baru yg lagi besh plak dengan pakwe baru yg lebeh hensem

kesimpolan dia, ada series, season 1 bosan, tapi masuk season 2,3,4 besh, pastu tak besh tak besh pastu kensellll
contoh: The X-Files, The Pretender, CSI

ada plak season 1 besh nak mampos, masuk season 2,3 kene kensel sebab rating down
contoh: citer abg_butak masuk kuar jel, The Invisible Man

ok lah, aku nak menonton Heroes plak
aku dah tercecer giler babih neh, stopped at episode 14.

on second thought, baik aku layan House hahaha
at least HE makes me laugh.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No comments: