Thursday, March 15, 2007

Tagged! pekejadah! wargg

org yg tag aku through email dan identiti dia mintak dirasiakan (bla la luuu!)

6 weird things about me.
fuck lohh.. maybe weird to others but not for me or some others la.. haiyaa.. 'weird' is so subjective laa..
but here're mine, without in any pekejadah order..

Weird thang about kudin #1
bile aku gatai, nyamuk geget ke hape, aku tak garu dengan jari
sebab i believe yg kuku tu tempat pembiakan kuman dan buleh buat kulit aku kene kudis, dah ler kulit aku maha sensitip.
untuk menyelesaikan problem masalah kegatalan aku tu, aku beli berus yg cuci baju tu untuk garu klu nyamuk geget aku, yang aku affectionally call it, 'berus gatai'
besh wwooo.. kruk krak kruk krak kruk krak
setiap hari aku cuci dia dengan rendam dalam dettol kasik kunun hilang kuman
pastu garuk garuk kruk krak kruk krak wahh mmg berkesan.. gatal pun hilang, kudis pun tiada!
and the weirdest thing is skang stok berus gatai aku byk, kat opis satu aku simpan, sebab aircon slalu buat kaki aku gatai
dan aku simpan spare satu klu nak gi travel.
ngotor ke? aku rasa lagi ngotor klu garuk ngan kuku!

haa weird or nottt?

Weird thang about kudin #2
mencuci jamban is an enlightening experience
seolah-olah sumer kusut pikiran aku akan hilang lepas aku tgk jamban aku bersih dan wangi dan lawa, kdg2 sampai sayang nak berak kat situ hahahahaa
org kata aku ni ada obsessive compulsive disorder hanya sebab aku suka cuci jamban
tapi aku rasa mcm some sort of therapy kot, seolah-olah segala kotor busok dalam diri aku ni aku buang skali bila aku tarik bende alah flush tu, prekkk.. pishhh.. dedushhh.. krokkrokkrokk... metaphorically la lebeh kurang.
you guys should try it.
it's really refreshing.

now dat is weird or noott?

Weird thang about kudin #3
i talk to animals.
secara otometik.
yes. really.
ni aku tak dapat menahan la.
aku sembang ngan depa mcm aku sembang ngan korang laa
dan aku rasa menatang-menatang tu sumer paham apa aku cakap.
paham kot.
haha ntah.

Weird thang about kudin #4
out of the blue aku akan mengeluarkan bunyik ala-ala chipmunk.
yg eeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tu
rumet aku kat opis dah sangat memahami aku camner, so dorg tak terkujat la tetiba aku memecah kesunyian terkuar bunyik ala-ala kuntilanak tak siap tu.
tatau la, tak dapat menahan la.
klu tak kuar banyak, bunyik 'ekk' sket tu mesti kuar jugak.
tapi biasanya dalam 2 harkat la paling kurang, paling panjang 4 harkat kot.
dan aku tatau apsal aku buat camtu.
tapi bukan setiap hari la, biasanya taim otak aku tgh shot kot.
bile nak meluahkan prasaan tatau nak kuar bahasa apa, kuar la bunyik chipmang.
haiyaaa.

Weird thang about kudin #5
i have a thing on girls.
aku penah crush gila-gila dengan pompuan.
tapi aku bukan lesbo.
klu dak pompuan tu tinggi kurus chinese look ala-ala tomboi tapi bukan tomboi la, mmg aku sukaaa sangat.
suka suka suka.
masa stadi dulu ada 2-3 org aku ngorat gila-gila.
tapi tader la lebe lebe.
cuma aku sangat suka.
skang pon aku suka, tapi aku tak penah jumpa dah stok camtu skang.
dah pupus kot.

Weird thang about kudin #6
i think this is the most obvious.
aku ada problem la dengan org yg aku tak baper kenai.
aku tak reti nak sembang.
aku tak reti nak berkawan.
kalau org ajak jumpe aku rasa mcm nak pengsan.
aku akan ngelat ngelat ngelat ngelat sampai mampos.
for no apparent reason.
tepon klu no tak kenai aku mmg takkan angkat.
ym pon kalau ntah sapa2 mesej, ayat pertama aku ialah, "saper neh?"
kalau nak tanya samting even dekat kaunter pertanyaan ke, mcm nightmare aku rasa.
nak order makan kat kedai pun mcm susaahhh sangat, klu buleh org orderkan.
kecuali klu terpaksa mcm keje aku kat opis, aku slamba jer la.
tapi klu tak, susahnyaaaaa nak berbunyik.. aku rela diam dari tanya pape.

mebi sebab aku punye self-confidence ZERO kot.

TAPI.
kalau datang gila aku, aku main redah je.
mcm kamikaze giler babih aa, masa tu aku tak dulik apa dah
malu ke, kemaluan ke, sumer ke tepi.. wargg apakan tidakk.. makan budakk
penah aku nak bertumbuk dengan lifeguard sunway lagoon yg bodoh tu sebab dia tak kasik aku masuk air sebab aku pakai suar panjang.
tapi sayangnya bende ni sgt jarang2 terjadi.
hohoho

skian lah bende alah bangang yg weird tak weird pasal aku.

aku tak reti nak tag sebab aku tak pasti saper masuk sini.
mcm yg masuk pun sumer mcm penah kene tag jer *gi sekodeng ah kejap*

saper yg terasa nak 'bukak pekung' pasal keajaiban prangai korang, sila sila
pastu komen sini balik supaya aku buleh gi baca dan gelakkan korang pulak.. wahahahahaa

No comments: