Friday, March 16, 2007

redfm 104.9

aku rasa aku dah passed the era yg aku dengar radio mcm hitz ngan era kot
ataupun mmg aku tak sker sebab banyaakkk gilaaaaaaa iklan
definitely reason no 2

skang petang2 aku balik, dalam kete aku slalu pasang lightfm sebab kul 6-7 ada slot 'Awesome 80s'
kdg2 mcm besh jugak
klu boring aku surf channel jer la

pastu aku dok surf-surf aku terbukak redfm
sebab cenel ni aku tak assign, aku jarang dengar aa jugak
memula mcm sangkut sebab depa pasang lagu-lagu lama, 90's ngan 2000's punya lagu-lagu
tapi yang paling besh skali dj dia Tim & Terry
bodoh lawak aa dorng ni
sore Terry tu mcm hensem jer (mcm dulu aku suka sore Ross [skang kat mixfm], sampai skang aku rasa sore dia seksi ahahaa)
pastu dorg lawak byk SX jugak la tapi bukan salah dorg aa, kdg2 caller tu yg gila
dorang tader la sgt merapu atau menjerit-jerit mcm DJ Hitz mcm over ke apa, mcm cool jer la jugak
pastu dalam kul 7 lebeh camtu (masa tu aku tak sampai umah lagi)
ada slot apatah aku lupa, yg dorg soh listener call pastu tell a joke la
kalau dorang gelak on the spot, listener tu dpt hadiah la
klu joke tu tak lawak dorg buat sound efek flush jamban wahahaha
yg paling lawak bukan joke2 tu, tapi joke yg tak lawak DAN expression dorg bile dengar joke tak lawak tu
ahahaha
hahahahaha
aku tak reti citer aa
kene dengar aa baru tau
tapi aku tak sempat dengar sampai abis sebab dah nak maghrib kan

ada skali tu la dorg punye topik, "Funniest Signs In Malaysia" pekejadah tah
pastu seblom end of the hour, sorg tu mcm ckp la camni

' One of the listeners smsed us this earlier, and I was wondering whether appropriate of not to put it on air.
Well anyway, have you ever heard a car workshop called "Kedai Workshop (dia spell out) T-A-Y-I-K?" '

pastu depa mcm paused kejap dalam sesaat camtu pastu mcm setat iklan ke apatah sebab nak tukar slot lain kan
aku mcm blur kejap
pastu bile aku spell out selow-selow dan aku mcm dah paham, aku gelak gilerrrrrrrr
ahahahahha
hahahaha
wahahahaha


No comments: