Monday, May 08, 2006

X-Men The Last Stand lagi 18 Hari

aku rasa ni trailer paling besh aku penah tengok.
bukan official tau, fanmade trailer.
ada byk scene yg aku tak penah tengok lagi.

bayangkan la aku dok anticipated citer ni sejak aku abih demam Harry Poter tahun lepas tetiba jer Brett Ratner buat citer nih jadik tak besh.. mau aku bersilat dalam wayang tu.
aku ikat perot semata nak kompol duwet tgk citer nih.. giler kan kan kan..
aku dok berangan dalam wayang tu aku nak seludup KFC ciken chop tu melantak sambil swooning over Pyro..

oh Pyro dah jadi jahat.. pendek tapi hensem.. aku rasa dia sama tinggi jer ngan aku kot.. haha..
jgn kaco aku, aku nak tgk sorang. aku takleh kosentret klu ada orang kat seblah aku..
scene Pyro banyak kot.. ntah la.. tak harap sangat jadi besh..
tapi klu besh mau demam aku ni berterusan selama berbulan-bulan lagi pasnih..

tahun depan demam Harry Potter lagi..
OoTP akan release June 15th 2007.. giler ahhh..
sampai bila harus kubegini? huhu

No comments: