Saturday, April 01, 2006

my IQ

aku dapat email la kunun remind aku test aku aku amek setahun lepas ialah 110, so aku pun amek la balik, mana la tau kunun aku ni menjadi lebeh bijak selepas setahun kan.. ahaha..
tapi hampeh jugak, tetap sama.. klu ikut tickle.com punya IQ test , IQ aku ialah 110.
tapi ada perubahan banyak dari segi verbal aku, klu setahun lepas verbal aku jatuh no 2, skang jatuh last skali huhu.
nampak sangat dengan non-existent social life aku, aku dah jarang bercakap dengan orang kot ke apa, mcm BI aku sgt teruk la..
check this out..

Hari ni


setahun lepas


aku rasa sebab aku tak dapat beza antara 'synonym' dengan 'opposite' kot huhu.
ataupun sebab aku tak baca soklan dia betul-betul.

Hari ni


setahun lepas


adakah sebab aku menjawab soklan hari dalam keadaan aku yg tgh stress?

kesimpulannya, dalam masa setahun aku jadi semakin bodo.. huhu
i wish my IQ is over 120, tapi apakan dayaaaa lalalalaaa......

No comments: